Sabtu, 6 Ogos 2011

lovely is someone...



sayang.
tiga tahun dlu.kita memang akrab dan menjadi teman seperjuangan,dan kini.hampir dua taun kita melayari impian cinta nan suci.tak pernah ku duga dan tak terlintas difikiran kita menjadi satu cinta antara dua cinta yang terbina.pernah suatu ketika dulu hati ini meronta tidak dapat menerima kehadiran dirimu dalam hati ini kerna kau pernah bergela SAHABAT dalam hidupku.tapi apakan daya CINTA,sejauh mana ditolak,semakin dekat ia menghampiri,aku terima juga kehadiranya dalam hidupku.terima kasih kerana memberi aku peluang untuk mempunyai waktu itu.
secebis waktu yang telah mengukir seribu suka duka sebuah cerita cinta yang bakal aku kenangi.untuk sisa kehidupan yang masih tersisa.
sayang,
kehadiranmu telah melengkapkan hidupku yang selama ini kesunyian dalam kegelapan.
kau telah menyinari segenap ruang untuk ku bernafas dalam kebahagian yang telah kau ciptakan untukku.kau datang bawa harapan untuk aku menanti kehadiran seorang teman dalm hidup ini yang selami ini kuharapkn,kau bawaku dalam sejuta impian yang ku idamkan.kaulah lambang cintaku dalam suka dukaku.kau pandai bermaen kata tatkala hati ini terjerat,kau pandai bermaen madah tatkala hati ini merintih kesedihan.aku tertarik dengan tingkah laku mu sayang.


sayang,
takkanku biarkan kau pergi walau seinci dari hatiku, akan ku semai sejarah cinta kita selamanya dalam hidup ini,kau terindah kau jua kebahagianku.jagan sekali kau musnahkan impian yang selami ini kita bina,jangan sekali kau permaenkan apa yang selama ini kita pertahankan.jarak tak pernah memisahkan kita,hanya kejujuran dan kepercayaan yang menguatkan ikatan cinta kita.cintaku hanya padamu,aku bahagia mengenalimu,love u 4-ever sayang,i miss u so much.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan